Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

Σιδηροδρομικοί Αχαΐας:Καταγγέλουν τη Διοίκηση του ΟΣΕ και καθυστερήσεις στην επέκταση του Προαστιακού

Σιδηροδρομικοί Αχαΐας:Καταγγέλουν τη Διοίκηση του ΟΣΕ και καθυστερήσεις στην επέκταση του Προαστιακού ΑνκοίνωσηΣε νέα ανακοίνωσή τους οι σιδηροδρομικοί της Αχαΐας εξαπολύει βολές κατά της Διοίκησης και τονίζει ότι θα παλέψει για την "γρήγορη ολοκλήρωση και λειτουργία του
Σιδηρόδρομου όχι μόνο στη γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα αλλά και σε όλη την Πελοπόννησο".Αναλυτικά:
"Με την ανακοίνωσή μας στις 11/03/2017 και στα πλαίσια των συνδικαλιστικών μας αρμοδιοτήτων ιδιαίτερα στο Ν. Αχαΐας, ως οφείλουμε, καταγράψαμε, επισημάναμε, τις διαπιστώσεις μας καλώντας τη Διοίκηση του ΟΣΕ να πάρει θέση σχετικά με:
  1. Την καθυστέρηση στη δημοπράτηση των ΑΣΙΔ.
  2. Την εξέλιξη των εργασιών της εργολαβίας στη γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα.
  3. Την μη καταβολή μέχρι τώρα με ευθύνη της Διοίκησης του ΟΣΕ των αναδρομικών σχετικά με τη μείωση του μισθού μας πέραν του 25% και την τακτοποίηση – ένταξη των συναδέλφων στη δευτεροβάθμια.
Η Διοίκηση του ΟΣΕ, δυστυχώς αντί να πάρει υπόψη της τις παρατηρήσεις – επισημάνσεις του Παραρτήματος, προχώρησε σε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση, απευθυνόμενη υπηρεσιακά πλέον στα μέλη του Δ.Σ. του Παραρτήματος, παίζοντας το ρόλο πια του Εισαγγελέα.
Τα μέλη του Δ.Σ. του Παραρτήματος τοποθετήθηκαν ως όφειλαν συνδικαλιστικά. Είναι πρωτόγνωρο αυτό που συμβαίνει. Να διώκονται – απειλούνται υπηρεσιακά, εργαζόμενοι για τη συνδικαλιστική τους δράση.
Μην βιάζεται η Διοίκηση του ΟΣΕ να ποινικοποιήσει τη συνδικαλιστική δράση που από ότι φαίνεται ετοιμάζεται η Κυβέρνηση να το νομοθετήσει.
Πέραν αυτού όμως κι επειδή ο Διευθύνοντας Σύμβουλος ζητά λεπτομέρειες επί των συμβάσεων, γνωρίζει καλά ότι:
α) Το Σωματείο μας, αλλά από ότι γνωρίζουμε και άλλα Σωματεία, ουδέποτε πήραν επίσημα (παρότι επανειλημμένα έχουν ζητήσει) το περιεχόμενο των συμβάσεων και κυρίως τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Γιατί;
β) Με ευθύνη όλων των Διοικήσεων του ΟΣΕ και των εκάστοτε Κυβερνήσεων μέχρι σήμερα έγινε βανδαλισμός – λεηλάτηση – καταστροφή των περιουσιακών στοιχείων: Σταθμοί, Αποθήκες, Κτίρια, Γραμμή κ.λ.π. σε όλο το δίκτυο της Πελοποννήσου.
γ) Ο Γραμματέας του Παραρτήματος είναι και μέλος του Δ.Σ. της Π.Ο.Σ. αλλά και εκτός αυτού, η Π.Ο.Σ. ενημερώνει πάντα τα μέλη της, δηλ. Σωματεία, για τις όποιες διαβουλεύσεις κάνει με τις Διοικήσεις των Εταιρειών. Οι εργαζόμενοι και κατ’ επέκταση το συνδικαλιστικό κίνημα έχουν υποχρέωση να προστατέψουν τη δημόσια περιουσία του ΟΣΕ και τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Από ότι φαίνεται η Διοίκηση του ΟΣΕ δεν ανέχεται καμία παρατήρηση – κριτική αλλά και συμβουλή από το συνδικαλιστικό κίνημα.
Θυμίζει άλλες εποχές. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει. Αλήθεια, ποια εργολαβία έργων μέχρι σήμερα ολοκληρώθηκε σωστά ως προς το χρόνο, τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και το κόστος της; Και όποιο έργο ολοκληρώθηκε έγινε με την συμβολή των εργαζομένων του ΟΣΕ, π.χ. Κατάκολο – Ολύμπια.
Συνάδελφοι,
Σας καλούμε να συσπειρωθείτε κοντά στο Σωματείο. Οργανωμένα και ταξικά να αντιμετωπίσουμε τις αντιλαϊκές – βάρβαρες πολιτικές και τις ιδιωτικοποιήσεις κάθε μορφής στο Σιδηρόδρομο.
Καλούμε το Σωματείο του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου (Σ.Σ.Π.) να προχωρήσει σε έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο και να πάρει τις ανάλογες αποφάσεις απέναντι στη νέα αυτή τακτική – πρόκληση της Διοίκησης του ΟΣΕ.
Καλούμε τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στο Δ.Σ. του ΟΣΕ να πάρει θέση.
Το Παράρτημα του Νομού Αχαΐας μαζί με το Σ.Σ.Π. θα παλέψει για τη γρήγορη ολοκλήρωση και λειτουργία του Σιδηρόδρομου όχι μόνο στη γραμμή Πάτρα – Κάτω Αχαΐα αλλά και σε όλη την Πελοπόννησο".
thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.