Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

Κ. Πετράκης, ΟΣΕ: Η ΕΔΕ είναι καλός τρόπος να γίνουμε καλύτεροι και θα βελτιωθούμε

“H ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για τις αποζημιώσεις του κοινού, λόγω αναβολής ή ακύρωσης
δρομολογίων τρένων.
Ο ΟΣΕ και να θέλει δεν έχει το δικαίωμα να αποζημιώσει κάποιον”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, “Πρακτορείο 104,9 fm” ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης.
Ο ίδιος επισήμανε ότι ο ΟΣΕ είναι υπεύθυνος “μόνο για την υποδομή του σιδηρόδρομου, την γραμμή που οφείλει να κρατάει ανοικτή, τους σταθμούς που πρέπει να συντηρεί. Το επιβατικό κοινό δεν έχει σχέση με τον ΟΣΕ”.
Παράλληλα, έδωσε και το στίγμα των δρομολογίων κατά τη διάρκεια των άσχημων καιρικών συνθηκών.
“Το τρένο είναι ο μόνος φορέας που λειτουργούσε κατά τη διάρκεια των άσχημων καιρικών συνθηκών. Έγιναν 600 δρομολόγια και δημιουργήθηκαν πρόβλημα μόνο σε τέσσερα.
Και πάλι οι επιβάτες, σε αυτά τα δρομολόγια, έφθασαν στον προορισμό τους. Σίγουρα υπήρξαν προβλήματα και σημειώθηκαν καθυστερήσεις και 600 άτομα ταλαιπωρήθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Η ΕΔΕ είναι καλός τρόπος να γίνουμε καλύτεροι και θα βελτιωθούμε”, κατέληξε ο κ. Πετράκης.
metaforespress.gr

*σχόλιο blog ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Καλό θα ήταν να ενημερωθεί καλύτερα ο κ. Πετράκης. Είναι πολύ περισσότερα από τέσσερα τα δρομολόγια που είχαν πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.