Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Μοιάζει πικρό ανέκδοτο σε... ράγες

Μοιάζει πικρό ανέκδοτο σε... ράγες
Κάποτε το τρένο πήγαινε εκεί που δεν πήγαινε κανένα άλλο όχημα. Η κακοκαιρία και το χιόνι των
προηγούμενων ημερών ήρθαν να δείξουν ακριβώς το αντίθετο όμως στην Ελλάδα του 2017, με αμαξοστοιχίες να μένουν μπλοκαρισμένες για ώρες ολόκληρες, τον κόσμο να υπόκειται σε μία απίστευτη ταλαιπωρία και τον ελληνικό σιδηρόδρομο να δείχνει και πάλι το τραγικό του πρόσωπο.


Την ίδια στιγμή που οι αμαξοστοιχίες χαλούσαν, τα δρομολόγια καθυστερούσαν και οι ελεγκτές και σταθμάρχες παρέπεμπαν, όπως συνηθίζουν, τον κόσμο στα κεντρικά της Αθήνας για να εκφράσει τα παράπονά του, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένιπτε τας χείρας της αναφέροντας στην ανακοίνωσή της ότι «κάνει µόνο χρήση της σιδηροδρομικής υποδομής, ενώ η εύρυθμη λειτουργία της υποδομής είναι αρμοδιότητα και ευθύνη άλλου φορέα, η δε συντήρηση του τροχαίου υλικού που χρησιμοποιεί η εταιρεία µας αποτελεί αντικείμενο τρίτου φορέα». Αν αναρωτηθεί κανείς βέβαια αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ικανοποιημένη από τη συνεργασία με τον... άλλο φορέα, γιατί δεν κοιτά να βρει κάτι άλλο, απάντηση δεν θα πάρει... Είτε δεν γίνονταν οι ανταποκρίσεις, είτε οι καθυστερήσεις έρχονταν συνεχώς στο προσκήνιο, σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για όλα φταίει ο... άλλος φορέας. Χωρίς το χιόνι ποιος φταίει;

Αλλά δεν ήταν ούτε το χιόνι μόνο, ούτε η κακοκαιρία. Συνηθισμένα τα τρένα να καθυστερούν. 20:18 έφευγε χθες το δρομολόγιο από Λάρισα προς Βόλο, χωρίς χιόνια, παρά μόνο μια βροχή. Ο Σταθμάρχης στις 20:30 είπε ότι το τρένο φτάνει σε 5 λεπτά. Πέρασαν 10. Μετά είπε σε 3 λεπτά. Πέρασαν άλλα 10. Κάπου εκεί κούτσα κούτσα εμφανίστηκε για να φύγει τελικά στις 9 το βράδυ. «Αργήσαμε γιατί στην προηγούμενη διαδρομή περιμέναμε το τρένο από Αθήνα» έλεγε ο ελεγκτής σύμφωνα με τους επιβάτες. Κλασική περίπτωση... ελληνικού τρένου!!!

Ο κόσμος, μερικές δεκάδες, περίμενε πάντως εκεί στην έκτη γραμμή, χωρίς κανένα σκέπαστρο για να προφυλαχθεί από τη βροχή. 5-10-15-20 λεπτά. Ιδού:
Μοιάζει πικρό ανέκδοτο σε... ράγες
Βέβαια τις ημέρες της κακοκαιρίας, όπως έλεγαν επιβάτες, χρειάστηκε να περιμένουν περίπου 15 λεπτά, 100 μέτρα από τον σταθμό του ΟΣΕ στον Βόλο, γιατί σταμάτησε να δουλεύει η μηχανή, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει και την κίνηση των οχημάτων!!! Ιδού τα σταματημένα οχήματα:
Μοιάζει πικρό ανέκδοτο σε... ράγες
Σήμερα υπεγράφη η συμφωνία μεταβίβασης των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς. Την προηγούμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι ήταν έτοιμοι για κινητοποιήσεις, αλλά τις ανέβαλαν λόγω χιονιά. Κινητοποιήσεις για τη μεταβίβαση. Μέχρι εκεί όμως και τίποτε άλλο;

Χρυσόστομος Τρίμμης

ΥΓ-Quiz: Ποιον έχουν κατά νου άραγε οι Ιταλοί για διευθύνοντα σύμβουλο όταν αναλάβουν;;;

thessaliatv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.