Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2016

Επικοινωνιακή αντεπίθεση από τα υπ. Μεταφορών, Ναυτιλίας, κτλ. Λόγω δημοσκοπήσεων ή και εκλογών;

Αρκετά επικοινωνιακά αναδεικνύονται, τις τελευταίες ημέρες, τα υπουργεία Υποδομών – Μεταφορών, Ναυτιλίας, Οικονομίας – Ανάπτυξης, κτλ.

Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, το υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών, με τον Χρήστο Σπίρτζη να περιοδεύει ανά την επικράτεια. 
Πριν από μια εβδομάδα στη Καλαμάτα για τα έργα στον Μορέα, πριν από μερικές ημέρες στη Θεσσαλονίκη για το Μετρό Θεσσαλονίκης, τον ΟΑΣΘ και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και αύριο σε Τιθορέα – Δομοκό για την ΕΡΓΟΣΕ και τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας.
Τι συμβαίνει; «Μύρισε» εκλογές ή εξαιτίας των χαμηλών ποσοστών στις δημοσκοπήσεις, διεξάγεται προσπάθεια επικοινωνιακής αντεπίθεσης και συνάμα, ανύψωσης του ηθικού των τοπικών βουλευτών;
Όπως και να έχει, φαίνεται ότι, το επόμενο διάστημα, οι… κορδέλες θα περισσεύουν.    
Φώτης φωτεινός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά θα διαγράφονται. Εγκρίνονται μόνο τα μηνύματα στα οποία εκφράζονται υγιείς απόψεις και προωθείται ουσιαστικός διάλογος.
@ Την νομική ευθύνη των σχολίων την έχουν οι ίδιοι οι σχολιαστές.